tiistai 30. maaliskuuta 2010

Park

HUIII Claudia tuli sunnuntai-iltana Suomeen isänsä kanssa. Maanantaina sain sitten Facebook-seinälleni tällaisen viestin: "Claudia - Hei! :)) Mä on savelassa niin kun pääset kotiin tuu käymään tänne!!!!!!!!! :D:D Mulla ei oo yhtään numeroita kännykässä". No tietysti menin heti moikkaamaan häntä, emmehän me oltu nähneet melkein vuoteen. Noudin Sannan mukaan myös.
Me mentiin kolmistaan kuntosalille ja uimaan.... Sen jälkeen pizzalla. Haha!!
Tänään olin myös Claudian kanssa, mutta Sannan "tilalla" oli Elina. Joo, me ei käyty kuntosalilla eikä uimassa, vaan oltiin vain Claudialla. Otettiin superkivoja kuvia Claudia, Elina ja minä (petolinnunperse)
Vähän angstia TERDELLÄ.

Mun ja Elinan käsitys viehättävistä naisista.
Mä ajattelin mennä huomenna ennen koulua kuntosalille. Siis mikä muhun on iskenyt. Tää lopahtaa niin kohta, mä tunnen itteni. Huoh.

Loppuun kriipi video

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti