torstai 25. maaliskuuta 2010

Fit

Tänään on ollut tosi kiva päivä, mutta erikoinen myös. Ensinäkin, heräsin aamulla viiden aikoihin siinä luulossa, että kello olisi jo ainakin 11.00. Ja kyllä jatkoin unia! Kouluun ei tarvinnut herätä, koska meillä oli tänään vapaapäivä.
No sitten, kun viimein heräsin kunnolla niin datasin tietysti hetken, jonka jälkeen menin Marille ja Jaden kans ulos. Mika ja Mari heittivät mut autolla Pihlikseen. Se oli tosi kiva, koska muuten olisin joutunut menemään dösällä.
Kun olin hoitanut asiani siellä, niin soitin Ammille ja posiitivisena yllätyksenä hän pyysi mua niille. Oli superihanaa nähä pitkästä aikaa oikein kunnolla. Ja vielä noin extempore!
Sovittiin Ammin kanssa, että ruvetaan käymään KUNTOSALILLA. Minä! En ikinä tee kuntoni eteen mitään, korkeintaan käyn joskus kävelemässä, that's it. Tämä tuli täysin sopivaan saumaan, koska minulla onkin ollut korkea aika ryhdistäytyä. Tavoitteena on tietenkin se kuuluisa kesäkunto;) Katsotaan mimmoseen nousuun tämä podauskohtaus lähtee..

2 kommenttia:

  1. Joo mun ja armaanin piti alkaa käymää salilla about kuukaus sitte eikä viel mitää oo tapahtunu ;DD mut oon edistyny ku ostin ne käsipainot ja teen joka ilta sarjoja

    VastaaPoista
  2. No niii:D Mut Ammi on ruvennu käymää joka päivä et motivoiduin ihan sikan:D

    VastaaPoista