perjantai 26. maaliskuuta 2010

Jaaa

Olin pitkästä aikaa koulussa. Tuntuu, että siitä olisi monia kuukausia tai jotain sellaista, kun olen viimeksi ollut siellä. En edes muista mikä tunti mulla on tätä päivää ennen ollut. Mutta tänäänkään siellä ei tarvinnut olla kuin parisen tuntia, kohan oli vain saanut kytkennät valmiiksi. Huoh.
Koulun jälkeen tulin suoraan kotiin ja katsoin Supernaturalin ekan tuottarin vikan jakson. Hui vitsi mua jännitti! Nyt äkkiä pitää saada vaan lisää SPN:nää. Alotan kakkosen tietysti heti huomenna. Puristan tyynyä ja huudan telkkarille, ku katon sitä.
Sit menin Marille ja vein Jaden ulos. Olin vaan vähän aikaa, piti sit taas kiirehtii Pihliksee.
Sitten mä menin kuntosalille. Joo mä oikeesti alotin sen. Ja miks musta siellä oli oikeesti ihan kivaa? Todellakin menen uusiksi. Kesäkuntoon...... Niin varmaa.
Nyt tän päivän asua:

Moi kiva naama..





Bleiseri - Äidin vanha
Laukku - Zara
Paita, aurinkolasit ja farkut - H&M
Huulipunan kusi värinsä kans kyllä nyt. Mut so?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti