tiistai 20. marraskuuta 2012

Postausinto iski

Jälleen postaus. Vastahan alle 5 minuuttia sitten postasin viimeksi. No eipä se ketään haittaa, ei ainakaan minua ja mun blogihan tämä on. Täynnä kirjoitusvirheitä, sotkua ja höpöhöpö-kuvia.

Mä ihailen kyllä kaikkia, jotka kirjoittavat säännöllisesti blogiin. Kertomalla mielipiteitään asioista, lisäämällä päivän asu-kuvia ja kertomalla asustaan, kirjoittamalla arjestaan, viikonlopuistaan, lemmikistään jne. Itsekkin haluaisin sellaisen innon tätä blogia varten. Mutta tuntuu, ettei minulla oikein ikinä ole kirjoitettavaa ja aina, kun mietin, että "tästä asiasta kailotan kyllä koko maailmalle (tai ainakin viidelle lukialleni)", niin unohdan sen sitten, kun pääsen koneen ääreen. Tykkäisin painottaa täällä pääasiassa vaatteisiini ja tyyliini, mutta olen laiska ottamaan esim. päivän asu-kuvia. Mutta siihen aiheeseen voisi paneutua myös muillakin tavoin, katsotaan. Unelma-blogissani olisi kaikkea muutakin kyllä, sillälailla sopivasti. Toivottavasti into blogini suhteen säilyisi pitkään, eikä lopahtaisi niin kuin aina.
Aiheita riittää päässäni tällä hetkellä vaikka millä mitalla, joten saatan kohta taas postata..Haha. Toivon mukaan malttaisin esimerkiksi HUOMISEEN. Heippa! 
Kaunis ilme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti