perjantai 10. syyskuuta 2010

Hiekoittamattomalla streetillä pirunvaarat pyörii piruettii

Sain just siivottuu mun huoneen,ja hyvältä näyttää!Mä tykkään nykyään mun huoneesta.Siis jos vertaa siihen,että ennen remonttia inhosin mun huonetta.Mua kirottaa yks ihminen nyt niin paljon,et oon jopa vähän vihanenki nyt sen takii.Ei mulla oo ees tältä päivältä mitään kuvia.Ei kukaa ottanu musta.Höh.Emmä kyllä ees pyytänykkää ketään.En varmaa kehannu/muistanu/jotain?Ois mulla ollu ihan kivat vaatteet.Kattoo jos jaksan illalla virittää mun kamerajalan.Mulla on ikävä Elleniä ja Eemiliä.VILMAAA MILLON MENNÄÄ SINNE?!?!?!Kohta ois aika!Ihanasta kuvasta on leikattu pois mun naama,koska se oli vähän vähemmän ihana.Vilman naama lähti siinä sitte kans,ku ei ois muuten onnistunu.

KLIK! Koska ei näy kokonaan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti