perjantai 3. syyskuuta 2010

Find a friend in whom you can confide

MOOOII!
Olin tänää koulun jälkee tos kauhees ilmas Stadissa. Kävin iskän kanssa syömässä. Jepajee!
Ei mul oikeestaa mitää muuta. Tiedossa tylsää vaan. Paitsi huomenna oon Kayleighn kanssa. Se on kivaa se.

Miks ihmisellä on niin huono ja lyhyt muisti? Niinku mulla. En muista midist.

Ja miks jotkut ihmiset on vaan inhottavia?

Mulla oli taas kamera koulussa: Nää kledjut nyt on vaa yhest ainoost kaupast, paitsi noi kengät ja toi vyö:D......arvaappa ite
Tidididiidid!



3 kommenttia:

  1. HOOOOOOOOOOOO&ÄMMMMMMM!!!!!!
    vitsi sähä postailet ny paljo RAJOTA VÄHÄ eiku

    VastaaPoista
  2. Oikein arvattu kappaskappas. NO JOOO anna mä nyt postailen nii pitkää ennen ku taas nukahdan tän kansssss!

    VastaaPoista
  3. JUST JEEESSHHHH et postailet usein!!1;-)

    VastaaPoista