keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Kaipaan...

...Ennin kotia Lahdessa ja tietenkin rentoa meininkiä ja tommosia kenkiä.

...kesää ja mökille!

...näitä epeleitä 24/7.

...otsatukkaa.

...Berliiniä. Ehkä, jos oon vaan masseissa, ni lähen äidin kans jonnekkin reissuun kohta. Ehkä Berliiniin just. Ja sepäs mulle passaakin!
 ...Pariisia ja kaikkia ulkomaan matkoja ja haluun ulkomaille, niinku olis jo!
...Teemua ja kesäöitä.
...kesää ja Suokkia.

...edelleenkin kesää ja tota sormusta, joka on mun sormessa. Sain sen mun mummilta, enkä löydä sitä mistään. Mä epäilen, että yks ihminen on varastanut sen.

...Dinoa, vaik vihasinki sitä.:D Mut oli se ihan kivakin. Kaipaan myös mun ripakinttuja.

...mun pitkää tukkaa tosi paljon! Ja jotain tommosta vaaleampaa väriäkin. Mulla on tukka aina päin persettä.

...Nastolaa. Tää kuva on sieltä. Muistutan tässä lähinnä haamua, mut väliäkös sillä. Kaipaan myös mun levänvihreitä latvoja.

...edelleenkin Suokkia kaipailen ja ripakinttuja. Ja tota paitaa, joka on ihan teillä tietämättömillä. Myös punanen tukka on kaipuulistallani. Tähän asti olen siis kaivannut hiuksiini vaaleampaa väriä, otsatukalla ja vihreillä latvoilla, mutta punaset ja pitkät?
Kaipaan myös moniamoniamonia muitakin asioita. Kaipaan esimerkiksi kaikkia ystäviäni koko ajan ja perhettä. Mulla on myös ukkia kova ikävä. Ukki kuoli viime lauantaina.:(

Nyt dataan töissä ja huomasin, että kaipaan tällä hetkellä todella kovasti teetä! Joten tsaukki! <3>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti