tiistai 5. maaliskuuta 2013

Outo olo

Mo!

Apea fiilis. Ei tietä syytä.

Menin käymää koululla, mut maikka tööttäs autostaan mulle pihalla ja oli kotimatkalla. Että turha reissu sitten sekin. Mulla ei oo mitään tekemistä. Okei, voisin siivota mun huoneen, joka on aivan kauheessa kunnossa, mutten jaksa.

Turhauttaa moni ihminen. Itseni usein mukaan lukien. Haluisin mennä salille. Mut mä en jaksa mennä sinne, hohohoho. En siis tarkota sitä, ettenkö jaksais siellä tehä kaikkea. En vaan jaksa tota matkaa! Pitäis kävellä juna-asemalle, mennä yks väli junalla ja kävellä siitä salille. Huijjuijjui. Ei pysty. Katsoo, jos ehkä ryhdistäydyn kohta ja lähen sinne.

Viiden jälkeen Elina palauttaa mun mekon. Jännittää vähän, että miltä se tulee näyttämään mun päällä kavennuksen jälkeen. Laitan sen tosiaan ukin hautajaisiin lauantaina. Lisäksi pistän mun yhet nilkkuri-malliset korkokengät ja Oililta lainaamani takin. Ehjät sukkahousut ois kiva pistää kans sinne. Pitää varmaan käydä ostamassa.

Mulla on jotenkin bergeleen ankea olo.LOOOOL!!! Sanoin tossa ylempänä, etten muka tiedä syytä. Tältäkin istumalta voisin sanella muutamankin syyn, mutta jätän sanelematta. Ihan pikkuasioitahan ne on, mutta ketuttaa silti.

Nyt mieleni halajaa kuunnella Sinèad O'Connoria, Maija Vilkkumaata, Alanis Morrisettea, I Blame Cocoa, Madonnaa ja Cat Poweria. Päädyn kuitenkin johonkin Scream and Shoutiin. Bueno-musaa tähän outoon oloon olisi myös Snow Patrol. Tai Neil Young. Tai vaikka Ennin esityksessä oleva yksi laulu.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti