sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Haaste minulle! Oon näis kyl onneton

Selasin blogeja ja Lita antoi minulle haasteen vastata yhteentoista kysymykseen.Selkis!

1. Jos sinulla on/olisi motto,  millainen se on/olisi?
En tiiä:D En ikin keksi näihin sillon, ku pitäis. 
 
2. Mikä biisi kuvaa mielestäsi sinua?
Öö vaikka yks P!nkin biisi. HOOHOH. En kerro mikä. Oon tylsimys!
3. Paskin leffa ikinä? Miksi?
En muista sen nimee, mut yks mitä oltii kerran kattoo Ammin kans leffateatteris ja lähettii sielt sillon menee, ku se leffa oli niin paska. Ja siks, ku ei siin ollu mitää järkee. 

4. Eniten vituttaa... Mikä?
 Nyt tulee mieleen pentutehtailu vaan tähän väliin. Mutta muahan vituttaa todella moni asia yleensäkin.
5. Miten vietät yleensä viikonloppusi?
Oon töissä.

6. Ketä ihailet? Miksi?
En ketään erityisesti. Heath Ledgeriä vaikka. Rento ja karismaattinen näyttelijä oli hän.
7. Jos naapurisi heittäisi sinua kissanpaskalla naamaan, mitä olisit luultavimmin tehnyt? ;)
Oksentaisin sen naapurin päälle ja syöttäisin kissanpaskat kurkusta alas ja kysyisin, että heitteleekö enää.

8. Mitä mieltä olet moniavioisuudesta?
Sitä mieltä, että jokaisen oma asia. Ei oo mun juttu.

9. Kidnappaisitko kanssani Päivi Räsäsen ja salakuljettaisit hänet kanssani napajäätikölle?
Kyl must tuntuu, et mul ois varmaa vähän muutakin puuhaa:D 

10. Johanna Tukiainen vai Saana Parviainen?
Tuxu<3

11. Ällöttävin ruoka?
Yks kauhee broileripastajuttu, mikä on semmonen valmisruoka. HYI VITTU.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti